Визначення розвитку промислового підприємства
Дата
2007
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут економіко-правових досліджень НАН України
Анотація
В даній статті було проаналізовано існуючи визначення «розвитку» з точки зору філософської та економічної категорій; дано визначення розвитку промислового підприємства; вказано його відмінність від існуючих на основі тези про підприємство як відкриту соціально-економічну систему з перевагами прозорості для споживачів, партнерів, персоналу; зроблено висновок про те, що сучасний розвиток підприємства можливий лише на основі маркетингу, оскільки підприємство ефективне тільки в разі його корисності для споживачів, тобто маркетинг є основою розвитку
The article analyzed the exiting «definitions» from the point of view of philosophy and economics categories; a definitions of industrial enterprise development has been suggested; its distinctions from the exiting definitions has been revealed based on the thesis about an enterprise as an open socio-economic system transparency preference for consumers , partners and staff there has been concluded that modern enterprise development is possible when based on marketing, as any enterprise can be effective only under the condition of its usefulness for consumers, i.e. development is based on marketing
The article analyzed the exiting «definitions» from the point of view of philosophy and economics categories; a definitions of industrial enterprise development has been suggested; its distinctions from the exiting definitions has been revealed based on the thesis about an enterprise as an open socio-economic system transparency preference for consumers , partners and staff there has been concluded that modern enterprise development is possible when based on marketing, as any enterprise can be effective only under the condition of its usefulness for consumers, i.e. development is based on marketing
Опис
Ключові слова
маркетингова діяльність, розвиток як філософська категорія, розвиток як економічна категорія
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Визначення розвитку промислового підприємства / Д. В. Райко // Економіка та право. – 2007. – № 3 (19). – С. 110-114.