Кон'юнктура міжнародного ринку як економічна категорія маркетингової політики підприємства

Ескіз

Дата

2016

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Визначено, що для упередження кризових явищ в економіці, розробки ефективної фінансової стратегії розвитку міжнародного ринку машинобудівної продукції, його регулювання необхідно досліджувати кон’юнктуру товарного ринку та його сегментів, зокрема розглядати в комплексі кон’юнктурні коливання основних показників ринку, які забезпечать вирівнювання попиту і пропозиції на грошово-кредитному ринку та ринку капіталів при врахуванні економічної кон’юнктури міжнародного ринку машинобудівної продукції.

Опис

Ключові слова

діяльність господарська, капітал, комерціалізація, динамічність, стихійність, термін, показник інтегральний

Бібліографічний опис

Кобєлєва Т. О. Кон'юнктура міжнародного ринку як економічна категорія маркетингової політики підприємства / Т. О. Кобєлєва, П. Г. Перерва // Сучасні тенденції міжнародних економічних відносин. Економічна інтеграція України у світове господарство : кол. монографія / І. М. Посохов [та ін.] ; ред. І. М. Посохов [та ін.] ; Харківський політехнічний ін-т, нац. техн. ун-т. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – Розд. 4.1. – С. 218-237.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced