Кон'юнктура міжнародного ринку як економічна категорія маркетингової політики підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Визначено, що для упередження кризових явищ в економіці, розробки ефективної фінансової стратегії розвитку міжнародного ринку машинобудівної продукції, його регулювання необхідно досліджувати кон’юнктуру товарного ринку та його сегментів, зокрема розглядати в комплексі кон’юнктурні коливання основних показників ринку, які забезпечать вирівнювання попиту і пропозиції на грошово-кредитному ринку та ринку капіталів при врахуванні економічної кон’юнктури міжнародного ринку машинобудівної продукції.

Опис

Бібліографічний опис

Кобєлєва Т. О. Кон'юнктура міжнародного ринку як економічна категорія маркетингової політики підприємства / Т. О. Кобєлєва, П. Г. Перерва // Сучасні тенденції міжнародних економічних відносин. Економічна інтеграція України у світове господарство : кол. монографія / І. М. Посохов [та ін.] ; ред. І. М. Посохов [та ін.] ; Харківський політехнічний ін-т, нац. техн. ун-т. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – Розд. 4.1. – С. 218-237.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в