Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31546
Title: Оцінка іміджу персоналу торгівельного підприємства
Authors: Бабіченко, Ю. А.
Ларка, Микола Іванович
Keywords: фірмовий стиль; організаційна культура; характеристики; метод експертних оцінок; атестація
Issue Date: 2009
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Бабіченко Ю. А. Оцінка іміджу персоналу торгівельного підприємства / Ю. А. Бабіченко, М. І. Ларка // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2009. – № 34. – С. 118-123.
Abstract: У статті проаналізовано поняття імідж персоналу та його значення для підприємств торгівельної сфери. Проведено відбір характеристик, що визначають імідж персоналу торгівельного підприємства. Запропоновано методику оцінки відібраних характеристик, яка дозволяє оцінити як окремого працівника, так і персонал підприємства в цілому.
The concept of personnel image and its value for the enterprises of point-of-sale sphere are analyzed in the article. The selection of descriptions which determine the image of personnel of point-of-sale enterprise is conducted. The method of estimation of the selected descriptions, which allows to estimate both a separate worker and personnel of enterprise on the whole, is offered.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31546
Appears in Collections:Вісник № 34
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_KhPI_2009_34_Babichenko_Otsinka.pdf205,26 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.