Оцінка іміджу персоналу торгівельного підприємства

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті проаналізовано поняття імідж персоналу та його значення для підприємств торгівельної сфери. Проведено відбір характеристик, що визначають імідж персоналу торгівельного підприємства. Запропоновано методику оцінки відібраних характеристик, яка дозволяє оцінити як окремого працівника, так і персонал підприємства в цілому.
The concept of personnel image and its value for the enterprises of point-of-sale sphere are analyzed in the article. The selection of descriptions which determine the image of personnel of point-of-sale enterprise is conducted. The method of estimation of the selected descriptions, which allows to estimate both a separate worker and personnel of enterprise on the whole, is offered.

Опис

Ключові слова

фірмовий стиль, організаційна культура, характеристики, метод експертних оцінок, атестація

Бібліографічний опис

Бабіченко Ю. А. Оцінка іміджу персоналу торгівельного підприємства / Ю. А. Бабіченко, М. І. Ларка // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2009. – № 34. – С. 118-123.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced