Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32091
Title: Економетричні моделі оцінки ефективності різних видів реклами в рамках маркетингових комунікацій
Authors: Норік, Л. О.
Гусаченко, К. В.
Keywords: рекламні заходи; підприємство; прибуток; товарообіг
Issue Date: 2009
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Норік Л. О. Економетричні моделі оцінки ефективності різних видів реклами в рамках маркетингових комунікацій / Л. О. Норік, К. В. Гусаченко // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2009. – № 36-1. – С. 97-102.
Abstract: Розглядаються способи оцінки ефективності реклами. Запропоновано та наведено приклад реалізації методичного підходу до оцінки ефективності рекламної діяльності підприємства на основі економетричних моделей, що дозволяють виявити вплив комплексу різноманітних рекламних заходів на прибуток підприємства.
The methods of estimation of advertising efficiency are examined. Offered and resulted example of realization of the methodical going near the estimation of efficiency of publicity activity of enterprise on the basis of econometrical models, that allows to define influence of promotional purposes on the income of enterprise.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32091
Appears in Collections:Вісник № 36-1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_KhPI_2009_36-1_Norik_Ekonometrychni_modeli.pdf195,48 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.