Економетричні моделі оцінки ефективності різних видів реклами в рамках маркетингових комунікацій

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Розглядаються способи оцінки ефективності реклами. Запропоновано та наведено приклад реалізації методичного підходу до оцінки ефективності рекламної діяльності підприємства на основі економетричних моделей, що дозволяють виявити вплив комплексу різноманітних рекламних заходів на прибуток підприємства.
The methods of estimation of advertising efficiency are examined. Offered and resulted example of realization of the methodical going near the estimation of efficiency of publicity activity of enterprise on the basis of econometrical models, that allows to define influence of promotional purposes on the income of enterprise.

Опис

Ключові слова

рекламні заходи, підприємство, прибуток, товарообіг

Бібліографічний опис

Норік Л. О. Економетричні моделі оцінки ефективності різних видів реклами в рамках маркетингових комунікацій / Л. О. Норік, К. В. Гусаченко // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2009. – № 36-1. – С. 97-102.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced