Наукове і художнє пізнання в ХХ столітті: подолання розриву

Ескіз

Дата

2008

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В статті розглядається компаративістський аналіз розвитку наукового і художнього пізнання в ХХ ст. Визначається гносеологічна специфіка наукового і художнього пізнання. Робиться висновок про подолання розриву і відчуженості між двома видами пізнання, що є особливо актуальним у зв’язку зі зростанням потреби співвідношення цілей і результатів науково-теоретичного пізнання з етичними і моральними нормами людського існування.
Comparative analyses of development of scientific and artistic cognition in XX century is examined. The gnosiological specific of scientific and artistic cognition is considered. The conclusion about overcoming of the break and estrangement between two types of cognition is made, that is especially actual in connection with growth of necessity of correlation of aims and results of the scientific cognition with ethics and moral of human existence.

Опис

Ключові слова

філософія, інтуїція, Бергсона А., художнє пізнання миру, інтелект, інстинкти

Бібліографічний опис

Количева Т. В. Наукове і художнє пізнання в ХХ столітті: подолання розриву / Т. В. Количева // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Философия. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2008. – № 11. – С. 54-61.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced