Подходы к управлению эмоциями в маркетинге
Вантажиться...
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Східноукраїнський інститут економіки та управління
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Пушкар О. І. Подходы к управлению эмоциями в маркетинге / О. І. Пушкар, Д. К. Іотова, Ю. Л. Курбатова // Актуальні проблеми економіки та менеджменту : зб. матеріалів 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 листопада 2017 р. : [у 3 ч.]. Ч. 3. – Запоріжжя : ГО "СІЕУ", 2017. – С. 39-43.