Подходы к управлению эмоциями в маркетинге

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Східноукраїнський інститут економіки та управління

Анотація

Опис

Ключові слова

эмоциональный фон человека, восприятии контента, управление эмоциями, маркетинг

Бібліографічний опис

Пушкар О. І. Подходы к управлению эмоциями в маркетинге / О. І. Пушкар, Д. К. Іотова, Ю. Л. Курбатова // Актуальні проблеми економіки та менеджменту : зб. матеріалів 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 листопада 2017 р. : [у 3 ч.]. Ч. 3. – Запоріжжя : ГО "СІЕУ", 2017. – С. 39-43.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в