Визначення конкурентної стратегії підприємств готельно-ресторанної сфери

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Полтавський університет економіки і торгівлі

Анотація

Опис

Ключові слова

стратегія конкурентна, управління витратами, управління якістю, політика асортиментна, стратегія інновацій, політика збутова, реклама, стратегія цінова

Бібліографічний опис

Мардус Н. Ю. Визначення конкурентної стратегії підприємств готельно-ресторанної сфери / Н. Ю, Мардус // Менеджмент розвитку соціально-економічних систем у новій економіці : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Полтава, 19 жовтня 2017 р. – Полтава : ПУЕТ, 2017. – С. 56-58.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced