Визначення конкурентної стратегії підприємств готельно-ресторанної сфери
Дата
2017
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Полтавський університет економіки і торгівлі
Анотація
Опис
Ключові слова
стратегія конкурентна, управління витратами, управління якістю, політика асортиментна, стратегія інновацій, політика збутова, реклама, стратегія цінова
Бібліографічний опис
Мардус Н. Ю. Визначення конкурентної стратегії підприємств готельно-ресторанної сфери / Н. Ю, Мардус // Менеджмент розвитку соціально-економічних систем у новій економіці : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Полтава, 19 жовтня 2017 р. – Полтава : ПУЕТ, 2017. – С. 56-58.