Визначення конкурентної стратегії підприємств готельно-ресторанної сфери
Вантажиться...
Дата
2017
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Установа захисту
Рада захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Полтавський університет економіки і торгівлі
Анотація
Опис
Ключові слова
стратегія конкурентна, управління витратами, управління якістю, політика асортиментна, стратегія інновацій, політика збутова, реклама, стратегія цінова
Бібліографічний опис
Мардус Н. Ю. Визначення конкурентної стратегії підприємств готельно-ресторанної сфери / Н. Ю, Мардус // Менеджмент розвитку соціально-економічних систем у новій економіці : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Полтава, 19 жовтня 2017 р. – Полтава : ПУЕТ, 2017. – С. 56-58.