Поліпшення процесів тепловідведення від деталей клапанного вузла тепловозного дизеля

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Зростання рівня форсування сучасних тепловозних дизелів і теплонапруженості деталей камери згоряння, зокрема клапанного вузла,вимагає розробки додаткових заходів з поліпшення їх теплового стану. Важливим з точки зору тепловідведення від випускного клапана є спряження сідло-клапан. На основі проведених розрахункових досліджень,а також моделюванням процесів локального охолодження сідла в безмоторному експерименті обґрунтована можливість поліпшення процесів тепловідведення від випускного клапана через сідло.
The increase in the level of forcing a modern diesel locomotive heat and tension of parts of the combustion chamber, in particular orifice, requires the development of additional measures to improve their thermal condition. Important from the point of view of heat extraction from the exhaust valve is the pairing of a saddle-valve. On the basis of computational studies and modeling of processes local cooling of the seat in a non-experiment, the possibility of improvement of processes of heat extraction from the exhaust valve through the saddle.

Опис

Ключові слова

стан теплонапружений, сідло, охолодження повітряне, heat stress condition, saddle, local air cooling

Бібліографічний опис

Триньов О. В. Поліпшення процесів тепловідведення від деталей клапанного вузла тепловозного дизеля / О. В. Триньов, Ю. О. Кафтанов, О. О. Карнаухов // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 14 (1236). – С. 113-121.