Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/33949
Title: Інноваційна, інвестиційна та маркетингова політика – антикризові інструменти сталого розвитку підприємства
Other Titles: Innovation, investment and marketing policy – anti-crisis tools for sustainable development of the enterprise
Authors: Перерва, Петро Григорович
Keywords: кризові явища; антикризові заходи; санація; реструктуризація; експертні оцінки; стійкий розвиток; промислові підприємства; crisis phenomena; anti crisis measures; sanation; restructuring; expert assessments; sustainable development; industrial enterprises
Issue Date: 2017
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Перерва П. Г. Інноваційна, інвестиційна та маркетингова політика – антикризові інструменти сталого розвитку підприємства / П. Г. Перерва // Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 46 (1267). – С. 78-82.
Abstract: У статті розглядаються питання формування ефективної системи по забезпеченню сталого розвитку промислового підприємства. В якості антикризових інструментів сталого розвитку авто пропонує збалансовану систему трьох політик: інноваційної, інвестиційної та маркетингової. Детально проаналізована можливість аналітичної оцінки рівня сталого розвитку підприємства та запропоновано низку показників різної спрямованості (інноваційні, інвестиційні, маркетингові,соціальні, екологічні, економічні), які в комплексі і забезпечують сталий розвиток підприємства та дозволяють аналітично оцінити його рівень. Обґрунтовано систему антикризових заходів, впровадження яких дозволяють забезпечити стійкий розвиток промислового підприємства. Пропонована система антикризових заходів, розділена на 6 характерних груп. З використанням методу експертних оцінок визначається рейтинг кожної групи, кожного заходу та оптимізується склад заходів в кожній групі. Науково-методичні пропозиції автора найшли своє впровадження в практиці роботи Харківського машинобудівного заводу "ФЕД".
The article deals with the issues of the formation of an effective system for the sustainable development of an industrial enterprise. As an anti-crisis tool for sustainable development, the car offers a balanced system of three policies: innovative, investment and marketing. The analysis of the possibility of analytical estimation of the level of sustainable development of the enterprise is offered and a number of indicators of different orientation (innovative, investment, marketing, social, ecological, economic) are offered, which in the complex provide sustainable development of the enterprise and allow to analyze its level analytically. The system of anti-crisis measures, implementation of which allows to ensure stable development of industrial enterprise, is substantiated. The proposed system of anti-crisis measures, divided into 6 characteristic groups. Using the expert estimation method, the ranking of each group, each event is determined and the composition of the activities in each group is optimized. The author's scientific and methodological proposals have been implemented in the practice of the Kharkiv Machine-Building Plant "FED".
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/33949
Appears in Collections:Вісник № 46
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_KhPI_2017_46_Pererva_Innovatsiina_investytsiina.pdf305,05 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.