Методичні вказівки до виконання практичних занять з курсу "Маркетинг". Частина 2

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

дослідження маркетингові, рішення управлінські, політика товарна, ціноутворення, комунікації маркетингові, політика розподілу

Бібліографічний опис

Методичні вказівки до виконання практичних занять з курсу "Маркетинг" : для студентів усіх форм навчання спеціальності 075 – "Маркетинг". Ч. 2 / уклад.: В. М. Кобєлєв [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харківський політехн. ін-т". – ХаркІв : НТУ "ХПІ", 2017. – 68 с.