Публікація:
Методичні вказівки до виконання практичних занять з курсу "Маркетинг". Частина 2

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

дослідження маркетингові, рішення управлінські, політика товарна, ціноутворення, комунікації маркетингові, політика розподілу

Бібліографічний опис

Методичні вказівки до виконання практичних занять з курсу "Маркетинг" : для студентів усіх форм навчання спеціальності 075 – "Маркетинг". Ч. 2 / уклад.: В. М. Кобєлєв [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харківський політехн. ін-т". – ХаркІв : НТУ "ХПІ", 2017. – 68 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в