Методичні вказівки до виконання практичних занять з курсу "Маркетинг". Частина 2

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

дослідження маркетингові, рішення управлінські, політика товарна, ціноутворення, комунікації маркетингові, політика розподілу

Бібліографічний опис

Методичні вказівки до виконання практичних занять з курсу "Маркетинг" : для студентів усіх форм навчання спеціальності 075 – "Маркетинг". Ч. 2 / уклад.: В. М. Кобєлєв [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харківський політехн. ін-т". – ХаркІв : НТУ "ХПІ", 2017. – 68 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced