Напрями підвищення результативності проведення сумісного аналізу потреб споживачів

Ескіз

Дата

2008

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПИ"

Анотація

Показана можливість уніфікації методики сумісного аналізу потреб споживачів. Наведені основні напрями вдосконалення розрахунків за етапами сумісного аналізу.
The opportunity of the consumer's preferences joint analysis technique unification is shown. The basic directions of the calculations on the joint analysis stages improvement are given.

Опис

Ключові слова

сумісний аналіз, потреби, споживачі, профіль, рівень атрибуту

Бібліографічний опис

Лаврентьєва Л. С. Напрями підвищення результативності проведення сумісного аналізу потреб споживачів / Л. С. Лаврентьєва, М. В. Літвиненко // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2008. – № 1. – С. 104-109.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced