Напрями підвищення результативності проведення сумісного аналізу потреб споживачів
Дата
2008
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПИ"
Анотація
Показана можливість уніфікації методики сумісного аналізу потреб споживачів. Наведені основні напрями вдосконалення розрахунків за етапами сумісного аналізу.
The opportunity of the consumer's preferences joint analysis technique unification is shown. The basic directions of the calculations on the joint analysis stages improvement are given.
The opportunity of the consumer's preferences joint analysis technique unification is shown. The basic directions of the calculations on the joint analysis stages improvement are given.
Опис
Ключові слова
сумісний аналіз, потреби, споживачі, профіль, рівень атрибуту
Бібліографічний опис
Лаврентьєва Л. С. Напрями підвищення результативності проведення сумісного аналізу потреб споживачів / Л. С. Лаврентьєва, М. В. Літвиненко // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2008. – № 1. – С. 104-109.