Застосування імiджіології як засобу досягнення мети керівника

Ескіз

Дата

2007

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Кримський юридичний інститут Харківського національного університету внутрішніх справ

Анотація

Розглянуто поняття імідж, згруповані існуючі види (стереотипи) іміджу в психології управління, доведено, що імідж є основою взаємообумовлених відношень між людьми.
Conception of ‘image’ was considered, existing kinds (stereotypes) of an image in psychology of administration were grouped, it was proven that an image is a base of interstipulated relationships between people.

Опис

Ключові слова

психологія, лідер, управління, організація, персонал, взаємовідношення, підхід, image, manager, leader, psychology, administration, organization, personnel, relationships, approach

Бібліографічний опис

Юр'єва І. А. Застосування імiджіології як засобу досягнення мети керівника / І. А. Юр'єва // Кримський юридичний вісник : зб. наук. пр. – Сімферопіль : Кримський юр. ін-т ХНУВС, 2007. – Вип. 1 (1). – 8 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced