Застосування імiджіології як засобу досягнення мети керівника
Дата
2007
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Кримський юридичний інститут Харківського національного університету внутрішніх справ
Анотація
Розглянуто поняття імідж, згруповані існуючі види (стереотипи) іміджу в психології управління, доведено, що імідж є основою взаємообумовлених відношень між людьми.
Conception of ‘image’ was considered, existing kinds (stereotypes) of an image in psychology of administration were grouped, it was proven that an image is a base of interstipulated relationships between people.
Conception of ‘image’ was considered, existing kinds (stereotypes) of an image in psychology of administration were grouped, it was proven that an image is a base of interstipulated relationships between people.
Опис
Ключові слова
психологія, лідер, управління, організація, персонал, взаємовідношення, підхід, image, manager, leader, psychology, administration, organization, personnel, relationships, approach
Бібліографічний опис
Юр'єва І. А. Застосування імiджіології як засобу досягнення мети керівника / І. А. Юр'єва // Кримський юридичний вісник : зб. наук. пр. – Сімферопіль : Кримський юр. ін-т ХНУВС, 2007. – Вип. 1 (1). – 8 с.