Застосування імiджіології як засобу досягнення мети керівника
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Кримський юридичний інститут Харківського національного університету внутрішніх справ
Анотація
Розглянуто поняття імідж, згруповані існуючі види (стереотипи) іміджу в психології управління, доведено, що імідж є основою взаємообумовлених відношень між людьми.
Conception of ‘image’ was considered, existing kinds (stereotypes) of an image in psychology of administration were grouped, it was proven that an image is a base of interstipulated relationships between people.
Conception of ‘image’ was considered, existing kinds (stereotypes) of an image in psychology of administration were grouped, it was proven that an image is a base of interstipulated relationships between people.
Опис
Ключові слова
психологія, лідер, управління, організація, персонал, взаємовідношення, підхід, image, manager, leader, psychology, administration, organization, personnel, relationships, approach
Бібліографічний опис
Юр'єва І. А. Застосування імiджіології як засобу досягнення мети керівника / І. А. Юр'єва // Кримський юридичний вісник : зб. наук. пр. – Сімферопіль : Кримський юр. ін-т ХНУВС, 2007. – Вип. 1 (1). – 8 с.
