Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37473
Title: Системний підхід до дослідження цінових, маркетингових, інвестиційних та інноваційних характеристик трансферу технологій промислової продукції
Other Titles: System approach to the study of price, marketing, investment and innovation characteristics of technology transfer of industrial products
Authors: Перерва, Петро Григорович
Косенко, Андрій Васильович
Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
Маслак, Марія Володимирівна
Keywords: трансфер технологій; системний підхід; інвестиції; інновації; маркетинг; ціна; technology transfer; system approach; investments; innovations; marketing; price
Issue Date: 2018
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Системний підхід до дослідження цінових, маркетингових, інвестиційних та інноваційних характеристик трансферу технологій промислової продукції / П. Г. Перерва [та ін.] // Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – № 19 (1295). – С. 121-126.
Abstract: У статті обґрунтовано основні групи факторів, що визначають ефективність трансферу інтелектуальних технологій. В якості основних факторів виділені результати цінової, інноваційної, інвестиційної та маркетингової політики. Запропоновано методичні положення системного підходу до трансферу інтелектуально-інноваційних технологій, який комплексно включає в себе вартісні (цінові), ринкові (маркетингові), сутнісні (інноваційні) характеристики, а також до оцінює перспективи практичного використання об'єкта трансферу для потенційного споживача (інвестиційні характеристики). Результати дослідження апробовані на ряді промислових підприємств та в університетських структурах.
The article substantiates the main groups of factors that determine the efficiency of the transfer of intellectual technologies. The main factors are the results of pricing, innovation, investment and marketing policies. The methodical provisions of the systematic approach to the transfer of intellectual and innovative technologies are proposed, which in a complex way includes cost (price), market (marketing), essential (innovative) characteristics, and also evaluates the prospects of practical use of the transfer object for the potential consumer (investment characteristics ) The results of the study have been tested on a number of industrial enterprises and in university structures.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37473
Appears in Collections:Вісник № 19
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_KhPI_2018_19_Pererva_Systemnyi_pidkhid.pdf641,35 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.