Публікація: Системний підхід до дослідження цінових, маркетингових, інвестиційних та інноваційних характеристик трансферу технологій промислової продукції
Дата
2018
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті обґрунтовано основні групи факторів, що визначають ефективність трансферу інтелектуальних технологій. В якості основних факторів виділені результати цінової, інноваційної, інвестиційної та маркетингової політики. Запропоновано методичні положення системного підходу до трансферу інтелектуально-інноваційних технологій, який комплексно включає в себе вартісні (цінові), ринкові (маркетингові), сутнісні (інноваційні) характеристики, а також до оцінює перспективи практичного використання об'єкта трансферу для потенційного споживача (інвестиційні характеристики). Результати дослідження апробовані на ряді промислових підприємств та в університетських структурах.
The article substantiates the main groups of factors that determine the efficiency of the transfer of intellectual technologies. The main factors are the results of pricing, innovation, investment and marketing policies. The methodical provisions of the systematic approach to the transfer of intellectual and innovative technologies are proposed, which in a complex way includes cost (price), market (marketing), essential (innovative) characteristics, and also evaluates the prospects of practical use of the transfer object for the potential consumer (investment characteristics ) The results of the study have been tested on a number of industrial enterprises and in university structures.
The article substantiates the main groups of factors that determine the efficiency of the transfer of intellectual technologies. The main factors are the results of pricing, innovation, investment and marketing policies. The methodical provisions of the systematic approach to the transfer of intellectual and innovative technologies are proposed, which in a complex way includes cost (price), market (marketing), essential (innovative) characteristics, and also evaluates the prospects of practical use of the transfer object for the potential consumer (investment characteristics ) The results of the study have been tested on a number of industrial enterprises and in university structures.
Опис
Ключові слова
трансфер технологій, системний підхід, інвестиції, інновації, маркетинг, ціна, technology transfer, system approach, investments, innovations, marketing, price
Бібліографічний опис
Системний підхід до дослідження цінових, маркетингових, інвестиційних та інноваційних характеристик трансферу технологій промислової продукції / П. Г. Перерва [та ін.] // Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – № 19 (1295). – С. 121-126.