Економічна оцінка нововведень на основі концепції маркетингу
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний політехнічний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Яковлєв А. І. Економічна оцінка нововведень на основі концепції маркетингу / А. І. Яковлєв // Маркетинг і цифрові технології = Marketing and digital technologies : зб. матеріалів 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 травня 2018 р. – Одеса : ТЕС, 2018. – С. 178-179.