Економічна оцінка нововведень на основі концепції маркетингу

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний політехнічний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингові дослідження, стратегії маркетингу, маркетинг

Бібліографічний опис

Яковлєв А. І. Економічна оцінка нововведень на основі концепції маркетингу / А. І. Яковлєв // Маркетинг і цифрові технології = Marketing and digital technologies : зб. матеріалів 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 травня 2018 р. – Одеса : ТЕС, 2018. – С. 178-179.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в