Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3823
Title: Епістемологічні основи трансдисциплінарного підходу в сучасній освіті
Authors: Дольська, Ольга Олексіївна
Dolska, O. O.
Keywords: трансдисциплінарність; методологічна раціональність; интегративність; сучасна освіта; trance-disciplinary; methodological; rationality; modern education
Issue Date: 2012
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Дольська О. О. Епістемологічні основи трансдисциплінарного підходу в сучасній освіті / О. О. Дольська // Теорія і практика управління соціальними системами : філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. – № 1. – С. 16-21.
Abstract: У статті обговорюється епістемологічний аспект трансдисциплінарності підходу. Висувається теза про те, що його основою є методологічна раціональність в освіті. Вона активізує рефлексію сучасного викладача на інтеграційну орієнтованість сучасних знань і трансдисциплінарний характер викладання.
The epistemological aspect of trans-disciplinary approach comes into question in the article. Pop up the thesis that it is methodological rationality in education is pulled out. It activates the reflection of modern teacher on integration oriented of modern knowledge and trance-disciplinary character of teaching
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3823
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"
Кафедра "Філософія"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TPUSS_2012_1_Dol's'ka_Epistemologichni osnovy.pdf136,87 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.