Епістемологічні основи трансдисциплінарного підходу в сучасній освіті
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті обговорюється епістемологічний аспект трансдисциплінарності підходу. Висувається теза про те, що його основою є методологічна раціональність в освіті. Вона активізує рефлексію сучасного викладача на інтеграційну орієнтованість сучасних знань і трансдисциплінарний характер викладання.
The epistemological aspect of trans-disciplinary approach comes into question in the article. Pop up the thesis that it is methodological rationality in education is pulled out. It activates the reflection of modern teacher on integration oriented of modern knowledge and trance-disciplinary character of teaching
The epistemological aspect of trans-disciplinary approach comes into question in the article. Pop up the thesis that it is methodological rationality in education is pulled out. It activates the reflection of modern teacher on integration oriented of modern knowledge and trance-disciplinary character of teaching
Опис
Ключові слова
трансдисциплінарність, методологічна раціональність, интегративність, сучасна освіта, trance-disciplinary, methodological, rationality, modern education
Бібліографічний опис
Дольська О. О. Епістемологічні основи трансдисциплінарного підходу в сучасній освіті / О. О. Дольська // Теорія і практика управління соціальними системами : філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. – № 1. – С. 16-21.