Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39652
Title: Вплив комплаєнс факторів на кон'юнктуру ринку інтелектуальної продукції
Authors: Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
Keywords: кон'юнктура ринку; дослідження маркетингові; інформація; підприємство промислове
Issue Date: 2018
Publisher: Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України
Citation: Кобєлєва Т. О. Вплив комплаєнс факторів на кон'юнктуру ринку інтелектуальної продукції / Т. О. Кобєлєва // Законодавство України у сфері інтелектуальної власності та його правозастосування: національні, європейські та міжнародні виміри : зб. наук. пр. 6-ї Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених та студ. з проблем інтелект. власності, 27 вересня 2018 р. / НДІ інтелектуальної власності НАПрН України. – Київ : Інтерсервіс, 2018. – С. 132-137.
Abstract: Доведено, що маркетингові дослідження - це інформаційне поле, що дозволяє виробникам товарів і послуг взнати бажання і можливості споживачів, а також визначити своє місце на ринку. Маркетингові дослідження знижують ризик ухвалення неправильних рішень. Особливе значення маркетингові дослідження мають при врахування комплаєнс факторів.
ORCID: orcid.org/0000-0001-6618-0380
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39652
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kobeleva_Vplyv_komplaens_2018.pdf430,96 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.