Стратегічний маркетинг і товарно-інноваційна політика

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Текст лекцій розглядає сутність і зміст стратегічного маркетингу на промисловому підприємстві, порядок розробки маркетингової стратегії, сучасні методи стратегічного планування з урахуванням конкурентних переваг позицій товару на ринку та економічних умов діяльності підприємства. Особлива увага приділена технології стратегічного аналізу і матричним методам стратегічного планування

Опис

Ключові слова

промислове підприємство, маркетингова стратегія, STP-маркетинг, сегментація ринків, цільові ринки, позиціювання товару, види конкуренції, конкурентні переваги, концепція життєвого циклу, Бостонська консалтингова група, матриця БКГ, матриця GE (Мак-Кінзі), матриця Ансоффа, PIMS-модель, інновація, товарна політика фірми, життєвий цикл товару, товарна стратегія фірми, товарна політика фірми

Бібліографічний опис

Сударкіна С. П. Стратегічний маркетинг і товарно-інноваційна політика : текст лекцій для студ. економ. ф-ту денної і заочної форм навч. / С. П. Сударкіна. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – 116 с.