Стратегічний маркетинг і товарно-інноваційна політика
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Текст лекцій розглядає сутність і зміст стратегічного маркетингу на промисловому підприємстві, порядок розробки маркетингової стратегії, сучасні методи стратегічного планування з урахуванням конкурентних переваг позицій товару на ринку та економічних умов діяльності підприємства. Особлива увага приділена технології стратегічного аналізу і матричним методам стратегічного планування
Опис
Ключові слова
промислове підприємство, маркетингова стратегія, STP-маркетинг, сегментація ринків, цільові ринки, позиціювання товару, види конкуренції, конкурентні переваги, концепція життєвого циклу, Бостонська консалтингова група, матриця БКГ, матриця GE (Мак-Кінзі), матриця Ансоффа, PIMS-модель, інновація, товарна політика фірми, життєвий цикл товару, товарна стратегія фірми, товарна політика фірми
Бібліографічний опис
Сударкіна С. П. Стратегічний маркетинг і товарно-інноваційна політика : текст лекцій для студ. економ. ф-ту денної і заочної форм навч. / С. П. Сударкіна. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – 116 с.