Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4006
Название: Стратегічний маркетинг і товарно-інноваційна політика
Авторы: Сударкіна, Світлана Петрівна
Ключевые слова: промислове підприємство; маркетингова стратегія; STP-маркетинг; сегментація ринків; цільові ринки; позиціювання товару; види конкуренції; конкурентні переваги; концепція життєвого циклу; Бостонська консалтингова група; матриця БКГ; матриця GE (Мак-Кінзі); матриця Ансоффа; PIMS-модель; інновація; товарна політика фірми; життєвий цикл товару; товарна стратегія фірми; товарна політика фірми
Дата публикации: 2010
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Сударкіна С. П. Стратегічний маркетинг і товарно-інноваційна політика : текст лекцій для студ. економ. ф-ту денної і заочної форм навч. / С. П. Сударкіна. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – 116 с.
Краткий осмотр (реферат): Текст лекцій розглядає сутність і зміст стратегічного маркетингу на промисловому підприємстві, порядок розробки маркетингової стратегії, сучасні методи стратегічного планування з урахуванням конкурентних переваг позицій товару на ринку та економічних умов діяльності підприємства. Особлива увага приділена технології стратегічного аналізу і матричним методам стратегічного планування
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4006
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Sudarkina_Strateh marketynh_2010.pdf1,07 MBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.