Стратегічний маркетинг і товарно-інноваційна політика

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Текст лекцій розглядає сутність і зміст стратегічного маркетингу на промисловому підприємстві, порядок розробки маркетингової стратегії, сучасні методи стратегічного планування з урахуванням конкурентних переваг позицій товару на ринку та економічних умов діяльності підприємства. Особлива увага приділена технології стратегічного аналізу і матричним методам стратегічного планування

Опис

Ключові слова

промислове підприємство, маркетингова стратегія, STP-маркетинг, сегментація ринків, цільові ринки, позиціювання товару, види конкуренції, конкурентні переваги, концепція життєвого циклу, Бостонська консалтингова група, матриця БКГ, матриця GE (Мак-Кінзі), матриця Ансоффа, PIMS-модель, інновація, товарна політика фірми, життєвий цикл товару, товарна стратегія фірми, товарна політика фірми

Бібліографічний опис

Сударкіна С. П. Стратегічний маркетинг і товарно-інноваційна політика : текст лекцій для студ. економ. ф-ту денної і заочної форм навч. / С. П. Сударкіна. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – 116 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced