Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4032
Title: Концепція цінностей в маркетинговому управлінні вищою освітою
The concept of values in marketing management of higher education
Authors: Заруба, Віктор Яковлевич
Артюхіна, М. В.
Keywords: послуги освітні; підготовка кадрів; підготовка професійна; відносини економічні; процес навчально-виховний
Issue Date: 2005
Publisher: Національний гірничий університет
Citation: Заруба В. Я. Концепція цінностей в маркетинговому управлінні вищою освітою / В. Я. Заруба, М. В. Артюхіна // Наук. вісник НГУ. – 2005. – № 4. – С. 33-38.
Abstract: Стаття присвячена обгрунтуванню можливостей використання концепції цінностей до дослідження системних проблем розвитку вітчизняної системи вищої освіти України, створення механізму маркетингового управління вищими навчальними закладами. Викладені теоретичні засади концепції цінностей, визначені особливості маркетингу вищої освіти, а також надані пропозиції щодо формування на засадах концепції цінностей маркетингового комплексу вищих навачальних закладів.
The paper proposes using the concept of values in research of system problems of higher education in Ukraine and discusses design of efficient mechanisms of marketing management of educational institutions. We discuss theoretical foundations of the concept of values, define specific features of marketing in higher education, and present some proposals concerning marketing complex of educational institutions based on the concept of values.
ORCID: orcid.org/0000-0002-3796-7544
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4032
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nauk visnyk_NHU_2005_4_Zaruba_Kontseptsiia tsinnostei.pdf151,86 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.