Концепція цінностей в маркетинговому управлінні вищою освітою
Дата
2005
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний гірничий університет
Анотація
Стаття присвячена обгрунтуванню можливостей використання концепції цінностей до дослідження системних проблем розвитку вітчизняної системи вищої освіти України, створення механізму маркетингового управління вищими навчальними закладами. Викладені теоретичні засади концепції цінностей, визначені особливості маркетингу вищої освіти, а також надані пропозиції щодо формування на засадах концепції цінностей маркетингового комплексу вищих навачальних закладів.
The paper proposes using the concept of values in research of system problems of higher education in Ukraine and discusses design of efficient mechanisms of marketing management of educational institutions. We discuss theoretical foundations of the concept of values, define specific features of marketing in higher education, and present some proposals concerning marketing complex of educational institutions based on the concept of values.
The paper proposes using the concept of values in research of system problems of higher education in Ukraine and discusses design of efficient mechanisms of marketing management of educational institutions. We discuss theoretical foundations of the concept of values, define specific features of marketing in higher education, and present some proposals concerning marketing complex of educational institutions based on the concept of values.
Опис
Ключові слова
послуги освітні, підготовка кадрів, підготовка професійна, відносини економічні, процес навчально-виховний
Бібліографічний опис
Заруба В. Я. Концепція цінностей в маркетинговому управлінні вищою освітою / В. Я. Заруба, М. В. Артюхіна // Наук. вісник НГУ. – 2005. – № 4. – С. 33-38.