Концепція цінностей в маркетинговому управлінні вищою освітою

Ескіз

Дата

2005

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний гірничий університет

Анотація

Стаття присвячена обгрунтуванню можливостей використання концепції цінностей до дослідження системних проблем розвитку вітчизняної системи вищої освіти України, створення механізму маркетингового управління вищими навчальними закладами. Викладені теоретичні засади концепції цінностей, визначені особливості маркетингу вищої освіти, а також надані пропозиції щодо формування на засадах концепції цінностей маркетингового комплексу вищих навачальних закладів.
The paper proposes using the concept of values in research of system problems of higher education in Ukraine and discusses design of efficient mechanisms of marketing management of educational institutions. We discuss theoretical foundations of the concept of values, define specific features of marketing in higher education, and present some proposals concerning marketing complex of educational institutions based on the concept of values.

Опис

Ключові слова

послуги освітні, підготовка кадрів, підготовка професійна, відносини економічні, процес навчально-виховний

Бібліографічний опис

Заруба В. Я. Концепція цінностей в маркетинговому управлінні вищою освітою / В. Я. Заруба, М. В. Артюхіна // Наук. вісник НГУ. – 2005. – № 4. – С. 33-38.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced