Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4036
Title: Кібернетична концепція управління товарною пропозицією промислового підприємства
The cybernetic concept of the goods supply management of the industrial enterprise
Authors: Заруба, Віктор Яковлевич
Keywords: маркетинг; менеджмент; стратегія; підхід кібернитичний; розвиток підприємства
Issue Date: 2002
Publisher: Донецький національний університет
Citation: Заруба В. Я. Кібернетична концепція управління товарною пропозицією промислового підприємства / В. Я. Заруба // Вісник ДонНУ. Серія B : Економіка і право. – 2002. – № 2-1. – С. 21-25.
Abstract: Для більшості українських товаровиробників виявляється актуальним удосконалення стратегії їх менеджменту. Зіставлення кібернетичних принципів управління з відомими моделями менеджменту показує, що між ними існує тісний взаємозв’язок. Кібернетичний підхід у маркетинговому менеджменті дозволяє краще розуміти проблеми розвитку підприємства та визначає орієнтири для їх вирішення.
Improvement of management strategy is found out actual for the majority of the Ukrainian producers. Comparison of cybernetic principles of management to known models of management shows a close interrelation between them. The cybernetic approach in marketing management allows to understand better the problems of enterprise development and defines reference points for their decision.
ORCID: orcid.org/0000-0002-3796-7544
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4036
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_DonNU_2002_2-1_Zaruba_Kibernetychna kontseptsiia.pdf116,54 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.