Кібернетична концепція управління товарною пропозицією промислового підприємства

Ескіз

Дата

2002

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Донецький національний університет

Анотація

Для більшості українських товаровиробників виявляється актуальним удосконалення стратегії їх менеджменту. Зіставлення кібернетичних принципів управління з відомими моделями менеджменту показує, що між ними існує тісний взаємозв’язок. Кібернетичний підхід у маркетинговому менеджменті дозволяє краще розуміти проблеми розвитку підприємства та визначає орієнтири для їх вирішення.
Improvement of management strategy is found out actual for the majority of the Ukrainian producers. Comparison of cybernetic principles of management to known models of management shows a close interrelation between them. The cybernetic approach in marketing management allows to understand better the problems of enterprise development and defines reference points for their decision.

Опис

Ключові слова

маркетинг, менеджмент, стратегія, підхід кібернитичний, розвиток підприємства

Бібліографічний опис

Заруба В. Я. Кібернетична концепція управління товарною пропозицією промислового підприємства / В. Я. Заруба // Вісник ДонНУ. Серія B : Економіка і право. – 2002. – № 2-1. – С. 21-25.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в