Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4056
Title: Формування іміджу підприємства у системі управління мотиваційними умовами його діяльності
Authors: Заруба, Віктор Яковлевич
Парфентенко, Ірина Анатоліївна
Keywords: менеджмент; мотивація; обмін цінностями; потенціал соціально-економічний; детермінація
Issue Date: 2006
Citation: Заруба В. Я. Формування іміджу підприємства у системі управління мотиваційними умовами його діяльності / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Стратегія маркетингу. – 2006. – № 2. – С. 25-29.
ORCID: orcid.org/0000-0002-3796-7544
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4056
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Strateh_market_2006_2_Zaruba_Formuvannia imidzhu.pdf128,09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.