Формування іміджу підприємства у системі управління мотиваційними умовами його діяльності

Ескіз

Дата

2006

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

менеджмент, мотивація, обмін цінностями, потенціал соціально-економічний, детермінація

Бібліографічний опис

Заруба В. Я. Формування іміджу підприємства у системі управління мотиваційними умовами його діяльності / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Стратегія маркетингу. – 2006. – № 2. – С. 25-29.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced