Цінова політика суб'єктів готельного бізнесу
Вантажиться...
Дата
2019
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Цифра-Принт
Анотація
Визначено завдання ціноутворення для підприємств готельного бізнесу. Визначено внутрішні чинники, що впливають на цінову політику підприємства.
Опис
Ключові слова
ціноутворення, цінова політика, модель ціноутворення
Бібліографічний опис
Якименко-Терещенко Н. В. Цінова політика суб'єктів готельного бізнесу / Н. В. Якименко-Терещенко // Сучасні тенденції та інноваційні напрями розвитку туристичних дестинацій : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 29 березня 2019 р. – Харків : Цифра-Принт, 2019. – С. 186-187.