Цінова політика суб'єктів готельного бізнесу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Цифра-Принт

Анотація

Визначено завдання ціноутворення для підприємств готельного бізнесу. Визначено внутрішні чинники, що впливають на цінову політику підприємства.

Опис

Ключові слова

ціноутворення, цінова політика, модель ціноутворення

Бібліографічний опис

Якименко-Терещенко Н. В. Цінова політика суб'єктів готельного бізнесу / Н. В. Якименко-Терещенко // Сучасні тенденції та інноваційні напрями розвитку туристичних дестинацій : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 29 березня 2019 р. – Харків : Цифра-Принт, 2019. – С. 186-187.