Публікація:
Цінова політика суб'єктів готельного бізнесу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Цифра-Принт

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Визначено завдання ціноутворення для підприємств готельного бізнесу. Визначено внутрішні чинники, що впливають на цінову політику підприємства.

Опис

Ключові слова

ціноутворення, цінова політика, модель ціноутворення

Бібліографічний опис

Якименко-Терещенко Н. В. Цінова політика суб'єктів готельного бізнесу / Н. В. Якименко-Терещенко // Сучасні тенденції та інноваційні напрями розвитку туристичних дестинацій : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 29 березня 2019 р. – Харків : Цифра-Принт, 2019. – С. 186-187.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в