Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42297
Title: Прагматико-семантичнi особливості рекламних оголошень
Authors: Федорець, Сергій Анатолійович
Keywords: продаж товарів; продаж послуг; реклама; фірми-виробники; імідж компанії; товаровиробники; споживачі; товари
Issue Date: 2019
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Федорець С. А. Прагматико-семантичнi особливості рекламних оголошень / С. А. Федорець // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : у 4 ч. Ч. 4 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – 88 с.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42297
Appears in Collections:Кафедра "Іноземна мова"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MicroCAD_2019_Fedorets_Prahmatyko_semantychni.pdf237,08 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.