Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4232
Title: Генезис поняття готовності споживачів
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Keywords: продукція; корисність споживча; цінність споживча; ефективність; маркетинг
Issue Date: 2009
Publisher: Східноукраїнський національний університет
Citation: Райко Д. В. Генезис поняття готовності споживачів / Д. В. Райко // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. пр. – Луганськ : СНУ, 2009. – № 15.
Abstract: Проведено аналіз літературних джерел щодо визначення поняття готовності споживачів; наведено своє визначення, відокремлення в ньому готовності споживачів, яке раніше не використовувалося, як усвідомленої необхідності у споживанні і використанні певної продукції підприємства, яка має споживчу корисність для підвищення ефективності бізнесу споживачів – підприємств та споживчу цінність для фізичних осіб - споживачів науково-технічної продукції підприємства.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4232
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Henezys poniattia hotovnosti_2009.pdf223,12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.