Публікація:
Генезис поняття готовності споживачів

Ескіз

Дата

2009

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Східноукраїнський національний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Проведено аналіз літературних джерел щодо визначення поняття готовності споживачів; наведено своє визначення, відокремлення в ньому готовності споживачів, яке раніше не використовувалося, як усвідомленої необхідності у споживанні і використанні певної продукції підприємства, яка має споживчу корисність для підвищення ефективності бізнесу споживачів – підприємств та споживчу цінність для фізичних осіб - споживачів науково-технічної продукції підприємства.

Опис

Ключові слова

продукція, корисність споживча, цінність споживча, ефективність, маркетинг

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Генезис поняття готовності споживачів / Д. В. Райко // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. пр. – Луганськ : СНУ, 2009. – № 15.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в