Генезис поняття готовності споживачів

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Східноукраїнський національний університет

Анотація

Проведено аналіз літературних джерел щодо визначення поняття готовності споживачів; наведено своє визначення, відокремлення в ньому готовності споживачів, яке раніше не використовувалося, як усвідомленої необхідності у споживанні і використанні певної продукції підприємства, яка має споживчу корисність для підвищення ефективності бізнесу споживачів – підприємств та споживчу цінність для фізичних осіб - споживачів науково-технічної продукції підприємства.

Опис

Ключові слова

продукція, корисність споживча, цінність споживча, ефективність, маркетинг

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Генезис поняття готовності споживачів / Д. В. Райко // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. пр. – Луганськ : СНУ, 2009. – № 15.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced