Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4234
Title: Проблеми та шляхи визначення видів витрат на маркетингові комунікації підприємства з партнерами і споживачами
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Keywords: взаємодія інформаційна; ефективність економічна; мотивація; обмін ресурсами
Issue Date: 2009
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Райко Д. В. Проблеми та шляхи визначення видів витрат на маркетингові комунікації підприємства з партнерами і споживачами / Д. В. Райко // Стратегія інноваційного розвитку економіки та актуальні проблеми менеджмент-бізнес освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практич. конф. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4234
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Problemy ta shliakhy vyznachennia vydiv_2009.pdf137,04 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.