Публікація:
Проблеми та шляхи визначення видів витрат на маркетингові комунікації підприємства з партнерами і споживачами

Ескіз

Дата

2009

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

НТУ "ХПІ"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

взаємодія інформаційна, ефективність економічна, мотивація, обмін ресурсами

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Проблеми та шляхи визначення видів витрат на маркетингові комунікації підприємства з партнерами і споживачами / Д. В. Райко // Стратегія інноваційного розвитку економіки та актуальні проблеми менеджмент-бізнес освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практич. конф. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в