Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4234
Название: Проблеми та шляхи визначення видів витрат на маркетингові комунікації підприємства з партнерами і споживачами
Авторы: Райко, Діана Валеріївна
Ключевые слова: взаємодія інформаційна; ефективність економічна; мотивація; обмін ресурсами
Дата публикации: 2009
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Райко Д. В. Проблеми та шляхи визначення видів витрат на маркетингові комунікації підприємства з партнерами і споживачами / Д. В. Райко // Стратегія інноваційного розвитку економіки та актуальні проблеми менеджмент-бізнес освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практич. конф. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4234
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Raiko_Problemy ta shliakhy vyznachennia vydiv_2009.pdf137,04 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.