Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4234
Назва: Проблеми та шляхи визначення видів витрат на маркетингові комунікації підприємства з партнерами і споживачами
Автори: Райко, Діана Валеріївна
Ключові слова: взаємодія інформаційна; ефективність економічна; мотивація; обмін ресурсами
Дата публікації: 2009
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Райко Д. В. Проблеми та шляхи визначення видів витрат на маркетингові комунікації підприємства з партнерами і споживачами / Д. В. Райко // Стратегія інноваційного розвитку економіки та актуальні проблеми менеджмент-бізнес освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практич. конф. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4234
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Raiko_Problemy ta shliakhy vyznachennia vydiv_2009.pdf137,04 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.