Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4234
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2014-02-18T11:45:10Z-
dc.date.available2014-02-18T11:45:10Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationРайко Д. В. Проблеми та шляхи визначення видів витрат на маркетингові комунікації підприємства з партнерами і споживачами / Д. В. Райко // Стратегія інноваційного розвитку економіки та актуальні проблеми менеджмент-бізнес освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практич. конф. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4234-
dc.language.isouk-
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectвзаємодія інформаційнаuk
dc.subjectефективність економічнаuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectобмін ресурсамиuk
dc.titleПроблеми та шляхи визначення видів витрат на маркетингові комунікації підприємства з партнерами і споживачамиuk
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Problemy ta shliakhy vyznachennia vydiv_2009.pdf137,04 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.