Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4238
Title: Методичні положення формування і реалізації стратегій розвитку маркетингової діяльності промислових підприємств
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Keywords: управління стратегічне; трансформація; система соціально-економічна; філософія бізнесу
Issue Date: 2009
Publisher: Таврійський національний університет
Citation: Райко Д. В. Методичні положення формування і реалізації стратегій розвитку маркетингової діяльності промислових підприємств / Д. В. Райко // Матер. VII Всеукр. конференції студентів, аспірантів, докторантів "Менеджмент підприємницької діяльності". - Сімферополь : ТНУ, 2009.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4238
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Metodychni polozhennia_2009.pdf142,98 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.